Monday, September 05, 2005

BUBUH JE

HMMM... AKU SEBENARNYA TAK TAU NAK TULIS APA KAT BLOG AKU NI. TENGOK BLOG ORANG LAIN, PEH! DIORANG TULIS SEMUA GEMPAK-GEMPAK! AKU INGAT NAK BUAT BLOG AKU NI JADI CAPTION STORY JE LA. HEHEH...

Hah! Hah! Hah! As usual la kan. Orang semua ambik gambar KLCC, aku pun tumpang sekaki la! Kata orang, tak lengkap duduk di KL kalau tak ambik gambar kat KLCC atau ambik gambar KLCC tu. Betul ke? Dulu kalau tak pegi zoo ke, muzium ke... tak sah kan? Zaman berubah...



Ni orang rumah aku, heheh. Dia suka sangat gambar ni. Cantik dan classy katanya. Aku tak tau la kan, dia yang kata, bukan aku. Hnsh! Hnsh! Hnsh! Gambar ni ada kat dalam blog dia. Cari la!



Ekekekeke... Ni la 'anak dara' aku! Ish! Ish! Ish! Comotnya! Dia ni die hard fan coklat la! Tu yang jadik macam tu bila aku dengan rela hati membenarkan dia melanyak coklat simpanan kami! Mata terbeliak tu sebab terkejut tengok flash kamera. Kekekeke...



Ni gambar sculpture karya Raja Shahriman tak salah aku. Aku ambik kat Balai Seni Lukis Negara. Best... nampak brutal, ganas... tapi kreatif.

1 comment:

N a d i a said...

tu dadih cokelet le...nana punye tu...ehek..ehek...dah ada saingan utk berebut cokelet nampaknye..isk..isk..