Monday, September 19, 2005

ARA PAYUNG Jr.






HEHEH... Sedar tak sedar, dah besor anak aku ni hah! Dah setahun tujuh bulan! Macam tak percaya pun ada! Rasanya baru semalam aku tengok satu baby kecik (dia lahir berat 2.39 kg je...) yang aku ingatkan bungkusan kain hijau yang baru digunakan dalam bilik bedah! Laaa... rupa-rupanya baby aku ada kat dalam tu! Tu la... kecik sangat!

Hmm... Itu dulu. Sekarang ni dah macam-macam dia terer! Mulut pok pek pok pek pok pek! Pening kepala aku! Tu belum kira kebrutalan dia lagi! Kadang-kadang rumah tak boleh nak kemas sebab kejap je dah berterabur balik!

Tapi, aku syok. Hilang tensen keje kat opis kalau tengok muka dia. Heheh...

Errr... sapa-sapa yang tak kahwin lagi, kahwin le cepat! Lepas tu, cepat-cepat le dapat anak! Best woooo!!

10 comments:

Bukan Sepet said...

Comel ler anak ko. apa hal ko bagi dia cd... apa tak bagi dia radio terus ... power sikit gigi dia.. ahak ahak!

N a d i a said...

nak nyebok sket..
bukan sepet, lu tak tengok mak dia lagi...lagiiiiiiii..comeyyy!!...;-)

Yatt said...

gua dah tak bleh buat apa sbb dia dah rampas cd tu drpd gua.

Kalau gua amik cd tu dia akan mengeluarkan suara keramatnya yg boleh menggegarkan kawasan perumahan yg gua duduk...

heheh...

Yatt said...

sebok je la nadia nih!! Hahahah

Bukan Sepet said...

perghhhh... anak dah gigit CD. Bapak konpom gigit Hi Fi. Mak mau gigit stereo system concertttt... perghhhh dasat dasat!

heh.. eleh anak comel biasa ikut bapak.. bukan ikut mak..

Kan en payung kan? hahaha!
Bapak rules!

N a d i a said...

amboihhhh!..bapak rules ye??...takpe..ada la yg tido ateh sofa mlm ni...

Bukan Sepet said...

huh? sofa?

masak ko payung.. masak!

ahak ahak.

Bukan Sepet said...

Aiseh. Maner En. Payung ni. Takkan Perak jadi naib johan tak nak update blog kut.

Anyway. Good game ler man. W/pun gua sokong selangor tapi Perak put up a good fight.

Haiii... gua rasa rasa selangor ngan perlis ni.. tak tahu lagilah camana... rasanya perlis lagi kuat...

N a d i a said...

arghh..tension..tension...i'm avoiding all sports sections in newspapers & on tv until kesedihan ini reda...cewahh...first time nangis kat stadium beb...ehek.ehek...:-(

...$weE+ 666... said...

anak ko gigit cd cam anak buah aku, si darren haikal... terbaru skali dia gigit DEATH tu... aduhai, tak terkata aku dibuatnya! nak marah, itulah buah hati pengarang jantung aku, tak marah, itu cd paling rare aku ada... isk~