Thursday, October 16, 2008

ERR...


SITUASI di sebuah kedai makan di Pumpong, Alor Star, baru-baru ini.

Aku bersama rakan sekerja, M, sejak sibuk mencedok lauk sambil diperhatikan sorang brader, pekerja kedai makan tu.

Aku berdiri di sebelah kanan M masa tu. M yang nak mengambil lauk lala (tau tak apa benda ni?) bertanya pada brader tu :

M : Dik, ada mangkuk tak? (sebab nak isi lala tu dalam mangkuk)

BRADER : Kat sebelah abang.

M : Yatt, brader ni kata hang mangkuk.

AKU : ?

Sekian. Tah hapa-hapa. Heheh.

6 comments:

N a d i a said...

mangkuk pun mangkuklah..

hehe...i still lap u no matter what maaa...;-)

Anonymous said...

wakaka.. memang betul ke ada mangkuk kat tepi M tu? Jawab kena tepat dan detail.. hehehe..

cLina BeLedZa said...

haha..aku terus tergelak pagi2 sampai ofis nikh!

ceri masam said...

sesuka hati!

:) hahaha

Yatt said...

Nana
Hihi...

Dinie
Mmg ada mangkuk kt situ dan kebetulan aku berdiri sebelah mangkuk itu. Hehehe

Clina
Ko kena berterima kasih kt aku pasal bagi kau gelak sebaik tba di office.

One love
Thanks jenguk blog ni. Nnt aku singgah blog hg. Eh! Hg ni salah sorang kawan aku kt fb kan? Hg kenal Nazari ke?

zairi said...

dalam pala otak ko, ko nak pelangkung mamat tu or kat M?