Thursday, November 26, 2009

AIDILADHAKU YANG HAPPENING

AIDILADHA aku kali ini cukup happening. Aku sepatutnya bekerja, tapi teman sekerja aku, Mat Husin mintak tukar off day sebab dia nak kerja masa Raya Haji sebab nak sambung cuti terus lepas raya. So, aku pun tak kerjalah. Malangnya, Nadia kena kerja. Jadi, nak balik kampung pun tak boleh le.

Maka, tinggallah aku berdua dengan Dina di rumah sepanjang hari Aidiladha ini. Apa benda pun tak ada dan nak buat apa pun tak tahu. Heheh...

Aku tengok jiran keliling rumah semua pakai baju raya beb. Mintak-mintak la jangan diorang datang rumah aku nak beraya pulak sebab, serious kat rumah aku takde apa.

Aku pulak sarung jean, jersi fake Manchester City yang aku beli kat Padang Besar semalam, dan terus lepak atas sofa tengok TV.

Itu saja Hari Raya Korban aku.

5 comments:

speedrider said...

selamat beraya bro Yatt.
lama tak menulis.

Sekarang dah pindah duduk di utara ker? Sis nadia ada mention2 dalam blog, tapi tak berapa clear

Yatt said...

Selamat hari raya haji...bro, gua dekat 3 tahun dok astar ni. Ari tu jumpa ko kt penang tu aku dari astar la. hehehe

speedrider said...

owh.. bulan.
noted.

gayour said...

leceh la hang! bawak la anak dara hang tu pi surau ka, masjed ka tengok korban. boleh terangkan kat anak dare hang apa itu ibadah korban. kan baguih dok ada cam tu.

jangan buat lecehhh!

Yatt said...

Encik Gayour, tima kasih atas peringatan.