Tuesday, June 02, 2009

HEBAT KAWAN AKU NI...

BUAT teman aku, D Shahril Hakime dari Ipoh, Perak - aku nak ucapkan tahniah setinggi bintang buat mike sekeluarga kerana dikurniakan seorang bayi lelaki yang juga anak kedua kome yang selamat dilahirkan secara normal di Hospital Raja Permaisuri Bainun, Ipoh, 1 Jun lalu.

Apa yang menarik, beliau yang aku panggil Dee yang juga anak jati Ipoh menamakan puteranya itu dengan nama MUHAMMAD NIZAR AMSYAR...

Menarik, bukan? Respek mike, yob!

Tahniah Dee, dan selamat berpuasa.

5 comments:

ceri masam said...

comey :)

eddie dewanaga said...

ucapan selamat berpuasa tu penuh pengertian... hehehe...

abis puasa tu, Ramadhan pun sampai.
by the way... nama tu best!!!
taruk zambery jadi 'ngeri'...

Yatt said...

Nasib baik tak taruh Muhhamad Nizar Zambry...heheh!

pyan said...

Yatt;
Aku baru dapat cucu no. 2...

shahrilhakime said...

ehehmmmm............ehemmmm.........ehehmmm...... padan le tersedak........ tq la demang......oppsss silap yatt.....

D_08