Thursday, April 23, 2009

AKU DI PULAU...

MALAM tadi aku dibuai oleh mendiang Bon Scott dan Brian Johnson sampai terlena. Aku tiba-tiba teringat aku pernah berada di sebuah pulau. Pulau yang paling maju dan happening di Malaysia.

Baru-baru ni aku ke sana, dan aku nak ke sana lagi. Bukan di pulau, tapi di tanah besar berhampiran dengan pulau dalam negeri yang sama itu.

Aku nak ke sana. Aku nak bersuka ria. Bukan daripada mendiang Bon Scott atau Brian Johnson, mereka tak pernah datang Malaysia.

Tapi daripada anak tempatan... aku nak pergi situ.












Sekian, terima kasih.

9 comments:

ajako said...

oooo, kusangka kau dipulaukan...

N a d i a said...

i miss that pulau all the time. beb, nanti kita turun sana dan berheadbangin' di sana, wokeyy? bak kata pak syed, kita "rok hen rowwww!" heheh

eddie dewanaga said...

kalau lu jumpa brian johnson lagi, suruh dia live 'thunderstruck' dengan 'big gun' satu round!!

speedrider said...

Pulau Pinang eh?

Jangan lupa singgah makan di line Clar, Sup Hameed, nasi beratur, Roti Canai Transfer Road, Nasi Padang Transfer Road, mee Sotong padang Kota, Nasi briani Paha kambing BM dan bla bla bla bla...

heheheh

Yatt said...

Ajako
nasib baik tak dipulaukan.

Nadia
Yup! Yup! Yup! Kita rok hen row sampey penat!!

Eddie
Tp gua suka Balik Dalam Hitam. Heheh!

Speedrider
Hahaha!! Gua suka beli jeruk ngan buku 2nd hand kt chowrasta!!

D'Rimba said...

Indah gambar

D'Rimba said...

Bangga dengan Kedah.......

Yatt said...

DRimba,

Terima kasih. Singgah la selalu. Oghang Kedah ka?

jadiennejacent said...

Poker Bonus Codes 2021 - JM Hub
Poker bonus codes for US players 전라남도 출장마사지 only. 제천 출장샵 Up to $600 deposit bonus, only on first 100 free 포천 출장안마 spins, $200 deposit 남원 출장안마 bonus, 100% match deposit match bonus, 김해 출장샵 100