Thursday, December 27, 2007

AKU BUKAN LAGI WARGA KOTA!


Pix by Yatt


TIBA-tiba aku terasa asing di daerah yang selama ini bukanlah asing bagi aku.

Heh... baru sembilan bulan tinggalkan Kuala Lumpur, aku dah terasa asing. Turun KL baru-baru ni buat aku rasa satu macam. Oh... rupa-rupanya Jalan Imbi di belakang KL Plaza dah jadi one way, sebelah Mid Valley sudah ada The Gardens dan Pavillion di depan JW Marriot dah pun siap.

AKu jugak terpaksa sewa bilik hotel dan menumpang di rumah adik ipar dan kakak aku. Ya! Aku bukan lagi warga kota!

Selalunya bila kita tak tinggal di KL, kita rasa KL tu best sangat! KL itu, KL ini. Nak pi sana, nak pi situ, nak pi sinun! Err... itu la yang aku rasa sekarang... tapi kadang-kadang je.

Penyudahnya, bila di KL hari tu aku boleh buat benda yang selama ni aku tak pernah buat langsung sepanjang berbelas tahun duduk di sana dulu!

Nak tau apa? Aku boleh lepak dan tangkap gambar kat Dataran Merdeka! Tak lupa jugak kat KLCC! Cuma aku tak sempat nak naik Eye On Malaysia...

Hahaha!

6 comments:

carvedijan said...

Selamat datang ke Kuala Lumpur...hihihihi

Yatt said...

Tapi kadang-kadang Kuala Lumpur membuhsankan!!

Anonymous said...

Hi... hi... hi...
Biasalah bila kita dah tinggalkan, baru kita akan terasa kehilangan... hidup umpama roda (kiasan yang biasa)...

Eye On Malaysia... kena naik tu bro..

- sgns

fara[the]bugbuster said...

eyes of malaysia bosan la... anyway happy new year to you, nadia and deena... may your dreams come true... *smile*

Yatt said...

Siamang Gagap
Kalau roda, aku skang kat mana tu?

Fara
Tak best? Tapi aku mmg x minat sgt pun naik benda alah yg tingi2 ni. Happy new year 2u2

Yatt said...

Siamang Gagap
Kalau roda, aku skang kat mana tu?

Fara
Tak best? Tapi aku mmg x minat sgt pun naik benda alah yg tingi2 ni. Happy new year 2u2