Thursday, September 20, 2007

GIANT


BERSAMA antara orang paling tinggi di dunia, Ijaz Ahmed, 26, dari Pakistan.

Tinggi aku takat pusat dia aje...

Bayangkan kalau saiz badan kita ditakdirkan seperti Ijaz? Huii... tak sanggup!

Tinggi mamat ni 8 kaki 4 inci dengan berat 130 kg dan dia er... terus membesar! Terpaksa pakai kasut special pada kaki kanan sebab tumbesaran tak sama. Kaki kiri membesar tapi kaki kanan statik.

Aku kesian dengan dia. Susah dia nak hidup dengan saiz yang macam tu. Tapi takpelah, itu takdir dia.

10 comments:

N a d i a said...

there's only one thing that crosses my mind when i see this pix...;-)..heheh..

cLina BeLedZa said...

tinggi 8'4"?pehh...aku separuh dia jerk..

Emir's blog said...

assalamualaikum bro yatt...
dengar khabar bro nak memerihkan lagi blog saya, kenapa sekarang senyap jer?

pjoe said...

pergh tinggi mamat tu!
takpe la..dah takdir dia jadi tinggi
sebab tu aku cukup jengkel bila tengok rancangan yg bedah plastik tu..
nama swan ke apa

ntah apa2!

fara[the]bugbuster said...

semua bentuk badan dia akan membesarkan?? herph??? *adakah nadia memikirkan benda yang sama?*

Yatt said...

Clinaku
Separuh dia je? So tingi kau 4'2" je la... Heheh

Emir
Walaikumussalam... Alamak Emir. Gua bz la. Tak sempat nk komen. Tp gua selalu gak singgah blog. Ok apa. Nnt gua taruk komen k?

Nezjoe
Rancangan bedah plastik yg mana yek?

Fara & Nana
Haa... aku tau apa yg korang pikir! Oooo... gatal yek? Hahaha!

Emir's blog said...

tak pelah asal singgah! muehehehe!

N a d i a said...

encik yatt,
i'm just being normal lah..;-)

Anonymous said...

BUAHKURMAAK...

ni spesis orang dolu dolu eh...?

Yatt said...

Emir
Dah singgah & komen dah!

Nana
Ya! Ur rite... heheh

Gandum
Itu spesies terancam tu...